суббота, 6 мая 2017 г.

ПРОЕКТ "Десять дней до Победы"

5 мая 1945 года


Моравско-Остравская наступательная операция.

К 5 мая 60-я армия 4-го Украинского фронта вышла на подступы к Штернберку. 68-я армия, наступая вдоль дороги на Границе, вела бои юго-восточнее Фульнека, 1-я гвардейская армия вышла в район Фриштата, а 18-я армия достигла линии Рожнов—Всетин—Визовице. На этом рубеже завершилась Моравско-Остравская операция. Войска 4-го Украинского фронта овладели Моравско-Остравским промышленным районом. Численность войск к началу операции — 317300 человек, безвозвратные потери — 23964 (7,6 %), санитарные потери — 88657, всего — 112621, среднесуточные — 1976.

Братиславско-Брновская наступательная операция.

 Завершилась Братиславско-Брновская операция. Войска 2-го Украинского фронта продвинулись на 200 км и завершили освобождение Словакии, Братиславского и Брновского промышленных районов. Численность войск к началу операции — 272200 человек, безвозвратные потери — 16933 (6,2 %), санитарные потери — 62663, всего — 79596, среднесуточные — 1895.
5 мая перед англо-американским командованием в Хорватии и Южной Австрии капитулировала немецкая армия «Е» А. Лёра, в Баварии и в Западной Австрии — группа армий «Г» Ф. Шульца и в Форарльберге и Тироле —19-я немецкая армия.
 В столице Чехословакии Праге началось антифашистское восстание. На его подавление немецкое командование бросило значительные силы группы армий «Центр».

1 комментарий:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ОтветитьУдалить